You are here

Fransa’da Bootcamp Etkinliği I Bootcamp Event in France

Etkinliğe AGÜ’den Öğrenciler de Katıldı

Abdullah Gül Üniversitesi, Türk Kültür Vakfı, Fransa’dan Novancia Business School ve İsveç’ten Universium Global ortaklığında, Sabancı Üniversitesi koordinatörlüğünde yürütülen ‘Generation Y’s Virtual Guide to Skill Development and Personal Branding in Social Media’ "Y Kuşağının Yetkinlik Gelişimi ve Sosyal Medya’da Kişisel Markalaşması için Sanal Rehber" başlıklı Avrupa Birliği projesi kapsamında Bootcamp düzenlendi.

İlk ayağı İstanbul’da ve ikinci ayağı Paris’te gerçekleşen Bootcamp etkinliğine AGÜ’den seçilen 10 öğrenci de katıldı.

Projenin bu aşamasında katılımcı gençler kendi potansiyellerini ve yeteneklerini keşfetmeleri ve kişisel markalarını oluşturmaları için gerekli araçlar konusunda eğitim aldı.

The Bootcamp was organized within the scope of a European Union project entitled, “Generation Y’s Virtual Guide to Skill Development and Personal Branding in Social Media” which is run jointly by Abdullah Gül University, Türk Kültür Vakfı (Turkish Cultural Foundation), Novancia Business School Paris and Sweden’s Universum Global under the coordinatorship of Sabancı University.

10 students from AGU joined the Bootcamp activities,the first leg of which was held in Istanbul and the second in Paris. At that stage of the project, young participants were trained about tools necessary for them to discover their potentials and abilities in order to create their own personal brands

Share